Վրաստանի խորհրդարանի նախագահ Շալվա Պապուաշվիլին ստորագրել է ԼԳԲՏ իրավունքները սահմանափակող օրենքը։ «Ես լավ եմ հասկանում, որ այս օրենքի ստորագրումը քննադատություն կառաջացնի որոշ օտարերկրյա գործընկերների շրջանում, բայց մենք՝ վրացիներս, երբեք չենք վախեցել օտար գնահատականներից, երբ դա պահանջել են մեր հավատը, առողջ բանականությունը և երկրին հավատարմությունը»,- պարզաբանել է Պապուաշվիլին:               
 

Ողբամ զքեզ...

Ողբամ զքեզ...
04.09.2024 | 07:45

Երբ Ներոնն իրեն թագավոր կարգած մորը՝ Ագրիպինային հրապարակավ դատապարտեց մահապատժի, Մոր վերջին խոսքերն էին.

- Նախ ինձանից հեռացրե՜ք Ներոն ծնող արգանդը:

Իսկ երբ Սենատը Ներոնին՝ կատարած չարագործությունների համար դատապարտեց մահվան, նա անգամ քաջություն չունեցավ ինքնասպանվելու, սուրը տվեց ստրուկին՝ իրագործելու դատավճիռը:

Նրա վերջին խոսքերն էին.

- Ինչպիսի՜ մեծ արտիստ է կորցնում աշխարհը:

Իսկ մինչ այդ նա վառեց Հռոմը և նրա փլատակների վրա սկսեց քնար նվագել և Հռոմի հրդեհի պատճառը համարելով քրիստոնյաներին՝ նա Կոլիզեյում գազանների խնջույք կազմակերպեց և նրանց` որպես կեր, նետեց քրիստոնյա երեխաներին:

Ասում են մարդու ձևավորման մեջ կարևոր դեր ունի դաստիարակությունը:

Ո՜չ, հազար անգամ ո՜չ...

Ներոնի մայրն էլ ազնվազարմ թագուհի էր, իսկ ուսուցիչն ու դաստիարակը աշխարհահռչակ փիլիսոփա ու դրամատուրգ Սենեկան էր, որին էլ նա հրամայեց սպանել:

Մարդու չարագործությունը նրա հոգևոր տկարությունն է, որը գենետիկական երևույթ է, որին փոփոխել չեն կարող թե՛ դաստիարակությունն ու թե՛ միջավայրը:

Ընդհակառակը, իրենք են իրենց հոգևոր տկարությանը համապատասխան ստեղծում միջավայր և թելադրում իրենց պահանջները:

Նրանք աշխատում են հանրության վրա, որով ձևավորում են իրենց սնուցման և բնակեցման միջավայրը:

Այդ միջավայրին «կերակրում» են, ինչպես բտման կետերի և ստեղծում իրենց իշխանությունը:

Ներոնն էլ էր կերակրում ամբոխին՝ պաշտպանելու իր իշխանությունը, իսկ իր շրջապատի գիտակից մարդկանց, ումից վտանգ էր սպասում, կախաղան հանում կամ նետում սովահար գազաններին որպես կեր:

Ամբոխը ոչ միայն ուտելիք ու խրախճություն է ուզում, այլև գազանային բնազդով արյուն է տենչում, միայն արյուն:

Եվ Ներոնը պարգևում էր այդ հաճույքը. ինչպես տաղանդավոր լիրա էր նվագում, այնպես էլ նվագում էր ամբոխի նախամարդյան բնազդների վրա:

Եվ երբ նրա շրջապատի մարդիկ արդեն տեսնում էին հզորագույն կայսրության անկումը և ուզում էին դեմն առնել, բտված ամբոխը երկար ժամանակ պայքարում էր իր ախոռը լցնողի համար, որը և դժվարացնում էր չարիքը վերացնելու ծրագրի իրականացումը:

Նրանք իրենց բտողի կենդանի պարիսպն են դառնում:

Առակս ի՞նչ կցուցանե...

Թողնում եմ ձեր եզրակացությանը, իսկ ես ընդամենն ասում եմ՝

ողբամ զքեզ, հայոց աշխա՜րհ....

Նելլի ՍԱՀԱԿՅԱՆ

03.09.2024

Դիտվել է՝ 1255

Մեկնաբանություններ